ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ

ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΕΠΕΑΕΚ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ

Συγχρηματοδότηση

Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο  (Ε.Κ.Τ.)

 

 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ

 

 

ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΣΠΠΕ

 

ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

 

 

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

«ΤΟ ΣΠΟΡΑΚΙ, ΠΗΓH  ΖΩΗΣ»

ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ  ΚΑΤΩ  ΜΗΤΡΟΥΣΙΟΥ  ΣΕΡΡΩΝ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΚΥΠΡΟΥ  ΠΑΣΧΑΛΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ  Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  Ν. ΣΕΡΡΩΝ

  

Σχολικό Έτος 2002 - 2003


ΜΕΡΟΣ Α

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ Α’ ΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

«ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»

& ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΗΣ Π.Ε.

 

Σας παρακαλούμε να συμπληρώστε με ειλικρίνεια και ελευθερία κρίσης τα παρακάτω πεδία:

 

A1. Το ποσό που διατέθηκε στα ΣΠΠΕ ήταν:

¨ Πολύ χαμηλό     ¨ Χαμηλό     ¨ Ικανοποιητικό     ¨ Υψηλό     ¨ Πολύ υψηλό 

Τεκμηριώστε:

Το ποσό κρίνεται ικανοποιητικό αφού καλύφθηκαν σχεδόν όλα τα έξοδα του δικού μας προγράμματος. Το κόστος βέβαια ενός τέτοιου προγράμματος εξαρτάται κι από τον αριθμό των μαθητών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, το επίπεδο των εξωτερικών συνεργατών και την απόσταση  των χώρων που προσφέρονται για μελέτη πεδίου από την σχολική μονάδα. Μια πιο ελαστική κατανομή των οικονομικών σε σχέση με τους κωδικούς θα διευκόλυνε πολύ.

 

 

Α2. Το Σχέδιο Υποβολής Πρότασης (ΣΥΠ) μπορούσε να αποτυπώσει τον πραγματικό τρόπο σχεδιασμού και τις συνθήκες 

εφαρμογής του ΣΠΠΕ;

¨ Καθόλου     ¨ Λίγο     ¨ Ικανοποιητικά     ¨ Καλά     ¨ Πολύ καλά 

Τεκμηριώστε – καταγράψτε τις προτάσεις σας για βελτίωση:

Η περιγραφή του φυσικού αντικειμένου θα  μπορούσε να περιοριστεί μόνο στην περιβαλλοντική και οικονομική διάσταση

 

 

Α3. Θεωρείτε ότι η διαδικασία αξιολόγησης των προτάσεων ήταν αντικειμενική και αξιοκρατική;

¨ Καθόλου     ¨ Όχι ιδιαίτερα     ¨ Ικανοποιητικά     ¨ Αρκετά     ¨ Πολύ 

Τεκμηριώστε – καταγράψτε τις προτάσεις σας για βελτίωση:

Υπήρξε έγκαιρη διάγνωση των όχι και τόσο θεμιτών μεθόδων  υποβολής προτάσεων και δόθηκε η ευκαιρία  σε αυτούς που τις υπέβαλαν να την επανεξετάσουν σε εύλογο χρονικό διάστημα

Η μοριοδότηση των προτάσεων ίσως θα έπρεπε να επανεξεταστεί και να γίνει πιο σαφής και διακριτή.

 

Α4. Αν χρησιμοποιήσατε τον ηλεκτρονικό τρόπο υποστήριξης του Πανεπιστημίου Αιγαίου (ιστότοπο) θεωρείτε ότι ανταποκρίθηκε

 στις οργανωτικές απαιτήσεις σας;

¨ Καθόλου     ¨ Όχι ιδιαίτερα     ¨ Ικανοποιητικά     ¨ Αρκετά     ¨ Πολύ 

Τεκμηριώστε – καταγράψτε τις προτάσεις σας για βελτίωση:

Νομίζουμε πως στο  FAQ θα μπορούσαν να επινοηθούν διάφορες ερωτήσεις και απαντήσεις που θα διευκόλυναν τους συντονιστές  των προγραμμάτων μιας και διαπιστώνεται ένας δισταγμός  για υποβολή ερωτήσεων με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Κατά τα άλλα νομίζουμε πως ο ηλεκτρονικός τρόπος υποστήριξης του Πανεπιστημίου ανταποκρινόταν στις απαιτήσεις των συντονιστών.

 

 

Α5. Η συνολική οργανωτική υποστήριξη που παρείχε το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, για τη συμπλήρωση των απαραίτητων

 εντύπων / δικαιολογητικών και η διευκόλυνση σε λοιπά οργανωτικά θέματα, ήταν:

¨ Πολύ κακή     ¨ Κακή     ¨ Ικανοποιητική     ¨ Καλή     ¨ Πολύ καλή 

Τεκμηριώστε – καταγράψτε τις προτάσεις σας για βελτίωση:  

 Η έγκαιρη διάθεση των απαραίτητων εντύπων  ,που είχαν σχέση με τα προγράμματα, καθώς και οι λεπτομερείς οδηγίες για τη συμπλήρωσή τους , νομίζουμε ότι συνέβαλλαν στη γρήγορη διεκπεραίωσή τους. Δεν γνωρίζουμε τους λόγους της καθυστέρησης έναρξης των ΣΠΠΕ όμως υπήρξε πρόβλημα χρόνου για τον προγραμματισμό των διάφορων δραστηριοτήτων . Οπωσδήποτε οι προσκλήσεις για την υποβολή των προτάσεων πρέπει να γίνονται στην αρχή της σχολικής χρονιάς και τα προγράμματα να εντάσσονται και στους προγραμματισμούς των σχολικών μονάδων ,αλλά  και στην Ευέλικτη Ζώνη ,όπου αυτή εφαρμόζεται.

 

 

Α6. Καταγράψτε μεθοδολογικές ή άλλες οργανωτικές δυσκολίες που αντιμετωπίσατε κατά το σχεδιασμό και την εφαρμογή 

του προγράμματος:

1. Οι μαθητές δυσκολεύτηκαν στην αναζήτηση πληροφοριών από πηγές ,στην εξαγωγή συμπερασμάτων και τέλος στην αξιολόγηση του προγράμματος. Βέβαια υπάρχει και η δικαιολογία ότι για πρώτη φορά δούλεψαν τη μέθοδο που ακολουθήθηκε .

2. Κάτι που οπωσδήποτε πρέπει να αναφερθεί είναι πως εξαιτίας της καθυστέρησης έναρξης των ΣΠΠΕ υπήρξε  πρόβλημα χρόνου για τον προγραμματισμό  των δραστηριοτήτων


Α7. Καταγράψτε τις προσδοκίες σας από τη Β’ φάση του προγράμματος (σχολική χρονιά 2003-04):

Νομίζουμε πως οι προσκλήσεις για την υποβολή των προτάσεων της Β΄ φάσης του προγράμματος θα πρέπει να υποβληθούν στηναρχή της σχολικής χρονιάς 2003-2004 και να μπορέσουν να ενταχθούν στους προγραμματισμούς των σχολικών μονάδων ή και στη Ευέλικτη Ζώνη όπου αυτή εφαρμόζεται.

 

Α8. Σας παρακαλούμε να σημειώσετε (μαυρίζοντας το αντίστοιχο τετραγωνάκι) ποια από τα παρακάτω θέματα θεωρείτε ότι 

αποτελούν υπαρκτά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο θεσμός της Π.Ε. στη χώρα μας.

Πιθανό πρόβλημα

Επιλέξτε

Έλλειψη εκπαιδευτικού υλικού

¨

Περιορισμένη διάθεση οικονομικών πόρων

¨

Μη ενσωμάτωση στο αναλυτικό πρόγραμμα

¨

Διάθεση περιορισμένου σχολικού χρόνου

¨

Πλημμελής συντονισμός εκ μέρους του ΥΠΕΠΘ

¨

Αποσαφήνιση αντικειμένου Π.Ε.

¨

Περιορισμένες ευκαιρίες επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε θέματα θεωρίας και εφαρμογής της Π.Ε.

¨

Έλλειψη μηχανισμών μεθοδολογικής υποστήριξης του έργου των εκπαιδευτικών

¨

Έλλειμμα ή δυσκολία πρόσβασης σε Κ.Π.Ε.

¨

Περιορισμένη επικοινωνία των εκπαιδευτικών μεταξύ τους

¨

Έλλειμμα στην επικοινωνία των εκπαιδευτικών με επιστήμονες / ερευνητές που ασχολούνται με την Π.Ε.

¨

Έλλειψη μηχανισμού συστηματικής αξιολόγησης του θεσμού

¨

Άλλο (προσδιορίστε):

¨

Άλλο (προσδιορίστε):

¨

  

ΜΕΡΟΣ Β

ΤΕΛΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΠΠΕ

 

Σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε μόνο τα πεδία που είναι λευκά (μη σκιασμένα).

 

Β1. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Ονοματεπώνυμα εκπαιδευτικών που δηλώθηκαν στο ΣΥΠ 

1.

2.

3.

4.

5.  

Ονοματεπώνυμα και ειδικότητες εκπαιδευτικών που τελικά συμμετείχαν

1.  Κύπρου Πασχαλία, δασκάλα

2.  Κωσταράκος Μιχάλης, δάσκαλος

3. . Σισμάνης Θεολόγος,δάσκαλος

4 .  Λατίνης Ανδρέας, δάσκαλος

5.

Ποιοι ήταν οι λόγοι που οδήγησαν στην είσοδο νέων μελών;

¨   Το ενδιαφέρον που εντόπισαν αργότερα για το αντικείμενο ή το πρόγραμμα

¨   Οι οικονομικές δυνατότητες που εμφανίστηκαν

¨   Η ανάγκη για ενσωμάτωση στο πρόγραμμα γνώσεων από άλλα πεδία

¨   Άλλο. Προσδιορίστε:

Ποιοι ήταν οι λόγοι που οδήγησαν στην αποχώρηση μελών;

¨   Απογοήτευση εξαιτίας των διαφορετικών αρχικών προσδοκιών

¨   Διαφωνίες με άλλα μέλη της Παιδαγωγικής Ομάδας

¨   Οικονομικές διαφορές

¨   Προσωπικές δυσκολίες

¨   Άλλο. Προσδιορίστε:

  

Β2. ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

 

ΤΑΞΗ  Α

 

1.  ΔΟΓΚΑ  ΘΩΜΑΗ

2.  ΔΟΓΚΑ ΣΟΦΙΑ

3.  ΔΟΓΚΑΣ ΘΩΜΑΣ

4.  ΜΠΟΥΤΗΣ  ΗΛΙΑΣ

 

ΤΑΞΗ     Δ

 

1.  ΒΕΛΛΙΟΥ                          ΦΩΤΕΙΝΗ

2.  ΓΡΕΨΙΟΥ                           ΕΙΡΗΝΗ

3.  ΔΙΓΚΑ                                ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

4.  ΔΙΓΚΑΣ                              ΚΩΝ/ΝΟΣ

6.  ΜΠΟΥΤΗ                         ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

7.  ΠΟΡΓΙΑΖΗΣ                     ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ

8.  ΣΙΛΙΑΧΑ                           ΝΙΚΟΛΕΤΑ

9.  ΤΣΟΜΠΑΝΙΔΟΥ              ΦΩΤΕΙΝΗ

 

ΤΑΞΗ   Β

 

1. ΣΙΛΙΑΧΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

2. ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΚΩΣΤΑΣ

3. ΔΟΓΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

4. ΜΗΛΟΥΣΗΣ ΚΩΣΤΑΣ

5. ΒΕΛΛΙΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

6. ΥΦΑΣΜΑΤΟΠΩΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

 

ΤΑΞΗ     Ε

 

1.  ΔΙΓΚΑ                                 ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

2.  ΜΠΑΝΤΑΣ                         ΘΩΜΑΣ

3.  ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ                   ΜΟΡΦΟΥΛΑ

4.  ΠΗΤΣΑΝΗ                          ΙΩΑΝΝΑ.

5.  ΠΙΤΣΙΑΝΗΣ                         ΧΡΗΣΤΟΣ

6.  ΡΕΓΓΟΥΔΗ                         ΕΥΔΟΚΙΑ

 

ΤΑΞΗ    Γ

 

1.  ΑΛΕΞΙΟΥ                        ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

2.  ΑΠΙΔΙΑΛΗΣ                   ΧΡΗΣΤΟΣ

3.  ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ                ΔΕΣΠΟΙΝΑ

4.  ΚΟΥΡΣΙΟΥΜΗ               ΗΛΙΑΝΑ

5.  ΠΗΤΣΑΝΗ                      ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

6.  ΡΕΓΓΟΥΔΗΣ                   ΙΩΑΝΝΗΣ

7.  ΤΣΟΜΠΑΝΙΔΟΥ            ΚΥΡΙΑΚΗ

8.  ΥΦΑΣΜΑΤΟΠΩΛΗΣ     ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

 

ΤΑΞΗ   ΣΤ

 

1.  ΒΟΥΝΤΖΟΥΛΑΚΗΣ        ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ

2.  ΜΠΑΝΤΑΣ                          ΓΕΩΡΓΙΟΣ

3.  ΠΑΤΕΡΙΤΣΑ                        ΕΥΔΟΚΙΑ

4.  ΣΙΛΙΑΧΑΣ                          ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ  

5.  ΤΣΟΜΠΑΝΙΔΟΥ                 ΚΥΡΙΑΚΗ

 

 

Β3. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ

Αριθμός κοριτσιών στην έναρξη :                              Αριθμός κοριτσιών στη λήξη:20

Αριθμός αγοριών στην έναρξη:                                 Αριθμός αγοριών στη λήξη:18

Ποιοι ήταν οι λόγοι που οδήγησαν στην είσοδο νέων μαθητών/τριών;

¨   Το ενδιαφέρον που εντόπισαν αργότερα για το αντικείμενο ή το πρόγραμμα

¨   Η παρότρυνση από φίλους/ες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα

¨   Το ενδιαφέρον που έδειξαν για μεμονωμένες δραστηριότητες (παιχνίδια, επισκέψεις κλπ.)

¨   Άλλο. Προσδιορίστε:

Ποιοι ήταν οι λόγοι που οδήγησαν στην αποχώρηση μαθητών/τριών;

¨   Απογοήτευση εξαιτίας των διαφορετικών αρχικών προσδοκιών

¨   Χρονική πίεση από το σχολικό πρόγραμμα ή εξωσχολικές δραστηριότητες

¨   Διαφορές με άλλα μέλη της ομάδας

¨   Διαφορές με εκπαιδευτικούς της Παιδαγωγικής Ομάδας

¨   Αποθάρρυνση από την οικογένεια

¨   Άλλο. Προσδιορίστε:

 

 

Β4. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ*

Αρχικοί στόχοι

Στόχοι που επιτεύχθηκαν

Πώς διαπιστώθηκε η επίτευξη των στόχων;

Οι μαθητές απόκτησαν γνώσεις σχετικά με το ρόλο και τη θέση των σπόρων και των φυτών στο οικοσύστημα.

Με τα σταυρόλεξα ακροστοιχίδες και κρυπτόλεξα και άλλες εργασίες αλλά και με παιχνίδια που έπαιξαν όπως το παιχνίδι της αναγνώρισης ,του κυνηγιού κ.ά.

Απόκτησαν δεξιότητες στο χειρισμό εργαλείων για  φύτευση φυτών και σπόρων ,για τη δημιουργία κήπων ,και ασκήθηκαν στην παρατήρηση των αλλαγών που συνέβαιναν κατά την ανάπτυξη των φυτών .

Όλοι οι μαθητές χρησιμοποίησαν εργαλεία όπως σκαλιστήρι ,φτυάρι, ποτιστήρι. Φύτεψαν σπόρους ,δέντρα και λουλούδια. Περιποιήθηκαν το σχολικό κήπο ,εργαζόμενοι είτε  ομαδικά είτε ατομικά αναλαμβάνοντας τις ανάλογες πρωτοβουλίες.

Καλλιέργησαν συνεργατικό πνεύμα

Δούλεψαν σε ομάδες κάνοντας καταμερισμό εργασιών

Χάρηκαν την επαφή με τη φύση αναγνωρίζοντας τη συναισθηματική της αξία.

Επεδίωκαν να βρίσκονται και εκτός σχολικού ωραρίου για τις ανάγκες του προγράμματος  και γενικά τους  ευχαριστούσαν οι εργασίες στο πεδίο

 

 

 

* Στείλτε μας αντίγραφα από στοιχεία (αν υπάρχουν), πέρα από τα τυπικά παραδοτέα, που τεκμηριώνουν την επίτευξη των στόχων 

(π.χ. φόρμες ερωτηματολογίων και τα αποτελέσματά τους, ζωγραφιές, δημοσιεύματα, κείμενα των μαθητών/τριών, ημερολόγιο προγράμματος κλπ.).

Β5. ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ / ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Ονοματεπώνυμα συνεργατών & ονόματα φορέων που δηλώθηκαν στο ΣΥΠ

1.

2.

3.

4.

5

Ονοματεπώνυμα και ιδιότητες συνεργατών και ονόματα φορέων που τελικά συμμετείχαν

1. Σαμαράς Μανόλης ,τεχνολόγος γεωπονίας

2. Κωνσταντινίδης Χαράλαμπος τεχνολόγος δασοπονίας

3. Στεργιόπουλος Δ.  ,δασάρχης  Δασαρχείου Σερρών

4.

5

Ποιοι ήταν οι λόγοι που οδήγησαν στις νέες συνεργασίες;

¨   Οι οικονομικές δυνατότητες που προέκυψαν

¨   Η εθελοντική προσφορά των νέων συνεργατών ή φορέων

¨   Η εμφάνιση νέων αναγκών σε παροχή γνώσεων, μεθοδολογική υποστήριξη κλπ.

¨   Άλλο. Προσδιορίστε:

Ποιοι ήταν οι λόγοι που οδήγησαν στη διακοπή των συνεργασιών;

¨   Οι οικονομικές διαφορές

¨   Οι διαφωνίες με την Παιδαγωγική Ομάδα

¨   Προσωπικά κωλύματα των συνεργατών

¨   Άλλο. Προσδιορίστε:

Β6. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ

  Μέθοδοι που δηλώθηκαν στο ΣΥΠ

1.

2.

3.

4.

5.

Μέθοδοι που τελικά αξιοποιήθηκαν

1. Μέθοδος Project

2. Μετακίνηση στο πεδίο

3.

4.

5.

Ποιοι ήταν οι λόγοι που οδήγησαν στην αξιοποίηση νέων μεθόδων;

¨   Κρίθηκε ότι με αυτές θα επιτευχθούν αποτελεσματικότερα οι στόχοι

¨   Υπήρχε μεγαλύτερη ευχέρεια εφαρμογής

¨   Προτιμήθηκαν από τους μαθητές/τριες

¨   Άλλο. Προσδιορίστε:

Ποιοι ήταν οι λόγοι που δεν επέτρεψαν την αξιοποίηση μεθόδων που είχαν προγραμματιστεί;

¨   Ελλιπείς γνώσεις και μεθοδολογική υποστήριξη

¨   Έλλειμμα κατάλληλων μέσων

¨   Δεν προτιμήθηκαν τελικά από τους μαθητές/τριες

¨   Οικονομικές δυσκολίες

¨   Άλλο. Προσδιορίστε:

  

Β7. ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

Επισκέψεις που είχαν προγραμματιστεΕπισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν

1.                                                             1. Φυτώριο δασαρχείου Σερρών

2.                                                            2. Ανθοκήπιο περιοχής

3.                                                            3. Φυτώριο Κωνταντινίδη

4.                                                             4. Φυτώριο λουλουδιών

5.                                                                        5. Κοιλάδα Αγίων Αναργύρων

Ποιοι ήταν οι λόγοι που οδήγησαν στην πραγματοποίηση μη προγραμματισμένων επισκέψεων;

¨   Προτιμήθηκαν από τους μαθητές/τριες

¨   Ακύρωση προγραμματισμένης επίσκεψης

¨   Ευκαιρία λόγω χαμηλού κόστους

¨   Κρίθηκαν ως απαραίτητες στην πορεία του προγράμματος για την απόκτηση επιπλέον γνώσεων, δεξιοτήτων ή την επίτευξη άλλων στόχων

¨   Άλλο. Προσδιορίστε:

Ποιοι ήταν οι λόγοι που δεν επέτρεψαν την πραγματοποίηση των επισκέψεων που είχαν προγραμματιστεί;

¨   Μεταβολή οικονομικών απαιτήσεων

¨   Κρίθηκε ότι τελικά δεν θα συμβάλει όσο αναμενόταν στην επίτευξη των στόχων

¨   Δεν έγινε τελικά δεκτό το αίτημά μας από το φορέα υποδοχής

¨   Άλλο. Προσδιορίστε:

 

Β8. ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

Μέσα και δράσεις που είχαν προγραμματιστεί  Μέσα και δράσεις που αναπτύχθηκαν

1. .                                                        1. Παραγωγή  CD-ROM

2.                                                           2. Ενημερωτικό φυλλάδιο

3.                                                            3. Βιντεοταινία

4.                                                            4. Ημερίδα παρουσίασης

5                                                              5.Συνέντευξη σε τοπικό τηλεοπτικό κανάλι

 

Ποιοι ήταν οι λόγοι που οδήγησαν στην ανάπτυξη μέσων και στην πραγματοποίηση δράσεων που δεν είχαν προγραμματιστεί;

¨   Χαμηλό κόστος

¨   Κρίθηκε ότι θα έχουν ευρύτερη απήχηση

¨   Προτιμήθηκαν από τους μαθητές/τριες

¨   Άλλο. Προσδιορίστε:

Ποιοι ήταν οι λόγοι που δεν επέτρεψαν την ανάπτυξη μέσων και την πραγματοποίηση δράσεων που είχαν προγραμματιστεί;

¨   Υψηλές οικονομικές απαιτήσεις

¨   Τεχνικές / μεθοδολογικές δυσκολίες

¨   Δεν προτιμήθηκαν τελικά από τους μαθητές/τριες

¨   Άλλο. Προσδιορίστε:

    

 

91. ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ ΠΟΥ ΔΗΛΩΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΣΥΠ

1.

2.

3

Β92. ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ ΠΟΥ ΑΠΕΣΤΑΛΗΣΑΝ                                                                    

1. CD-ROM  με φωτογραφικό και άλλου είδους υλικό από τις διάφορες δράσεις και εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος

2. Βιντεοταινία  με στιγμιότυπα από τις επισκέψεις και τις εκδηλώσεις που έγιναν

3.Η αφίσα και η πρόσκληση της ημερίδας παρουσίασης του προγράμματος

4. Ο έπαινος που απονεμήθηκε στους μαθητές  για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα

5. Τ-shirt  και καπέλο που μοιράστηκαν στους μαθητές κατά την ημερίδα παρουσίασης  του προγράμματος

6.Κουτί με σπόρους την κατασκευή του οποίου επιμελήθηκαν οι μαθητές

7.Φωτογραφίες

8.Απολογισμός

9 Φάκελος οικονομικής διαχείρισης του προγράμματος

Β93. ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΑΠΟΣΤΑΛΟΥΝ

1. Εργασίες των μαθητών εξαιτίας του μεγάλου αριθμού και όγκου. Προτιμήθηκε η αποστολή τους σε ηλεκτρονική μορφή.

2.

 ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ